vrijdag 15 augustus 2008

we zitten nu op den unief van guayaquil!
we slapen bij de mama van alina (onze contactpersoon, waar we ook veel mee hadden gemaild in belgie) in een superchic huis met meid en al (het lijkt nog niet echt op ontwikkelingsland dus, we hebben tot hiertoe ook nog niet veel armoede gezien).
voorlopig hebben we nog niet heel veel gedaan: altijd geslapen tot de middag (ze vermoeden al dat we lui zijn denk ik). gisteren hebben we een hele tour op de unief gekregen, tot in hun eigen tv-channel (waar ze zeer trots op zijn maar wat echt een beetje saai was). daarna zijn we een mcflurry gaan eten op de malecon (dat kon niet anders met tine erbij ;) en s avonds zijn we met alina in de shopping mall empanadas gaan eten. alina is echt lief, wel een beetje een bange, ze woont in een gated community.
vandaag zitten we op de unief en straks gaan we wat praten over ons onderwerp met de proffen van hier (ivette en alina).
voorlopig dus alles top hier!

hasta luego!
tiny, zofy en patrick (katrien is nogal moeilijk om te onthouden voor de ecuadorianen precies, onze ecuadoriaanse papa zei gisteren patrick tegen katrien :) )

1 opmerking:

Jelle zei

jaja, stoer zenne... een 'ontwikkelingsland'... superchic huis met een meid en slapen tot de middag. Nice! Thesissen is toch plezant he :)

Amaj, een unif met nen eigen tv-channel. Alleen al als ik denk wa ze hier zouden kunnen uitzenden begin ik al in slaap te vallen. Naja, tegen het einde van de trip moet ge wel zien dat ge zelf op den tv-channel zijt geweest hè, da zal het er al wa boeiender op maken :)

Enne... is de contactpersoon = de prof of heten die gewoon toevallig beiden Alina? :) 't is maar dat ik mij niet met ne prof ne mcflurry zie gaan eten, allé der is een groot tekort aan doctoraatsstudenten maar als ze mij al moeten gaan overtuigen met nen dinner van mcflurry of empanadas... i don't know ;)

Patrick haha, allesjans dat de ecuadoriaanse papa silvia heet of anders werd het helemaal te gek. ;)